Program

Jedan burni njujorški dan u životu dvadesetosmogodišnjeg multimilijardera Erica Packera koji u svojoj blindiranoj limuzini pokušava doći do brijača na drugom kraju Manhattana kako bi se ošišao. Tijekom cjelodnevne vožnje, kroz Packerovu će limuzinu proći čitava plejada likova, dok će se na uskomešanim ulicama New Yorka odigravati naoko sasvim drukčije drame. Dok je Packer opsjednut pokušajima da predvidi kretanje kineske valute, njegovo carstvo progresivno propada.

Adaptacijom istoimenog romana Dona DeLilla, Cronenberg se vraća starim fascinacijama tijelom, psihom, tehnologijom i medijima te njihovim složenim odnosom u kulturi suvremenog kapitalističkog društva. Zatvoren u svoju visoko tehnologiziranu luksuznu limuzinu, Eric Packer radikalni je portret suvremenog čovjeka u svijetu hipertrofije informacija i digitalne tehnologije čiji je razvoj u potpunosti preoblikovao uvriježene koncepte novca, vremena i prostora, zadirući u same temelje našeg poimanja stvarnosti.

Okružen ekranima nadzornih kamera, Eric je poput starca iza zastora koji je povjerovao u priču o vlastitoj svemoći. Opsesivnim traženjem veza između naizgled nepovezanih podataka i pojava on svoje bogatstvo gradi na iluziji koherentnog i spoznatljivog svijeta koji je moguće kontrolirati. No ljubitelji Cronenbergovih filmova znaju da se takav svijet neminovno mora urušiti. U njemu nema mjesta za red i simetriju, a još manje za bijeg od krvavomesnate stvarnosti. Nemogućnost da pronađe logiku u kretanju juana maleni je ali razoran kamenčić ubačen u kotačiće Packerove predatorske kapitalističke mašinerije kojim će platiti svoj bijeg od fizičkog svijeta, inherentno subjektivnog, nikad sasvm objektivnog i univerzalnog. „Nije bitno umišljam li to ili ne. Za mene je stvarno“ reći će jedan lik.