Program

Jasna je buntovna srednjoškolka iz beogradskog predgrađa, koja odrasta u siromašnoj obitelji s bolesnim ocem. Bijeg od svakodnevice pronalazi u turbo-folku, noćnim izlascima, društvenim mrežama te vezi s Đoletom, koji je nagovara da njegove seksualne fantazije odigrava pred kamerom mobilnog telefona.

Jedan od najistaknutijih predstavnika tzv. „novog srpskog filma“, koji je zbog pesimističnog pogleda na svijet, društvene kritičnosti i sirovog realizma dio kritike opisivao kao suvremenu inačicu „crnog talasa“. Iako kratkoga vijeka, novi srpski film u kinematografiju regije uveo je estetiku šoka i transgresije te u fokus radnje vratio likove neprilagođene mladeži, koja svoje formativne godine doživljava u društvu korodiranih tradicionalnih vrijednosti. Nagrađivani dugometražni prvijenac Maje Miloš u svoju temu zasjeca bez anestezije, stvarajući autentičnu i uznemirujuću viziju tinejdžerskog nihilizma. Klip je hvaljen i zbog impresivnog rada s neprofesionalnim glumcima (glavna glumica, Isidora Simijonović, u međuvremenu se i profesionalno počela baviti glumom), a svjetsku je premijeru imao na Međunarodnom filmskom festivalu u Rotterdamu, gdje je osvojio nagradu za najbolji film.