Program

Program Vizije: Iz Kratke baze 25 FPS-a posvećen je autorima i djelima koji su istraživanjem mogućnosti filmskog jezika pomicali granice medija te ponudili novu perspektivu onoga što sedma umjetnost može biti.

Nathaniel Dorsky (New York, 1943) je eksperimentalni filmaš i montažer koji se bavi filmom od 1963. godine. Njegovi filmovi vizualne su poeme percepciji svakodnevnog iskustva i dostupni su samo na 16 milimetarskom filmu. Kako bi im privukao potpunu pažnju, projiciraju se u potpunoj tišini. „Kino posvećenost #2“ program je njegovih novijih radova koji su rezultat življenja u pandemiji i lockdownu na zapadnoj obali Sjedinjenih Država.

Naziv programa, Kino posvećenost #2, posuđen je i prilagođen naslov njegove knjige, koju je 2020. godine na hrvatski jezik preveo i objavio Multimedijalni institut iz Zagreba te s kojim ostvarujemo još jedan partnerski program posvećen Dorskom.

Temple Sleep
US, 2020, 18’30”, 16 mm, 18 fps
boja, bez zvuka

Temple Sleep je snimljen i montiran tijekom početnog zatvaranja zbog Virusa. Bazeni za muhe u parku Golden Gate za mene su postali mjesto za iscjeljivanje uma, smirujući prostor svetosti, ublažen strahom od nadolazećeg nepoznatog. Mjesto ženske moći. (N. D.)

Emanations
US, 2020, 16′, 16 mm, 18 fps
boja, bez zvuka

Emanacije su četvrti film snimljen tijekom Covid krize. U ovom slučaju listopad i studeni otkrivaju male radosti u melankoličnom moru.

Ember Days
US, 2021, 10’30”, 16 mm, 18 fps
boja, bez zvuka

Ember Days je peti film snimljen tijekom Covid krize… iskonsko proljeće je u zraku, sve je privremeno.

Interval
US, 2021, 12’30”, 16 mm, 18 fps
boja, bez zvuka

Buket iz onih posljednjih sušnih dana ljeta.

Terce
US, 2021, 12′, 16 mm, 18 fps
boja, bez zvuka

Terce je šesti film snimljen tijekom Covid krize… konačno žuto zelenilo proljeća… početak većeg opuštanja.