Coca-Cola je korporacija koja se već desetljećima obvezuje na povećanje korištenja udjela reciklirane plastike u svojoj ambalaži, obećaje „svijet bez otpada“ do 2030. te putem javne kampanje zagovara model kružne ekonomije. Paralelno s time, svake sekunde prodaje 4000 boca napitaka u svijetu, zagađenje plastikom raste, a usprkos ambicioznim obećanjima, Coca-Cola i dalje ne odustaje od korištenja plastike kao ambalaže za svoje proizvode.
Možemo li vjerovati korporacijama poput Coca-Cole da će promijeniti svoj način poslovanja i odustati od štetnih praksi? Možemo li se osloniti na recikliranje plastike kao rješenje za globalni problem? Kako uopće izgleda proces recikliranja PET ambalaže?
Na početku projekcije prikazujemo satiričnu reklamu Ljepota (2019, 4 min) redatelja Pascala Schelblija:
Oh, kada bi se plastika mogla integrirati u morski život! “Ljepota” vam nudi tu mogućnost! Duboko udahnite i zaronite u svijet u kojem se osjećaj krivnje rastapa u tajanstvenim dubinama oceana, u kojem susrećemo bizarna bića i otkrivamo jezivo lijepe krajolike. Naposljetku i nažalost, jer nemamo zraka zauvijek, moramo izroniti i shvatiti da priroda sama ne može riješiti ovaj problem.
Kordunska ulica 1, 10000 Zagreb
kinoteka@centarcesarec.hr
Radno vrijeme blagajne: 1 sat prije projekcije
Broj telefona blagajne: 01/5619-189
KONTAKT:
Centar za kulturu i film Augusta Cesarca
sjedište i radionički prostori
Ilica 227, 1. i 3. kat, 10000 Zagreb
info@centarcesarec.hr
Ponosni član: