kustosica | curator: Branka Benčić
MAKE UP – MAKE DOWN, Sanja Iveković, 1978., video, boja, zvuk | colour, sound, 9:36’
Šminkanje je diskretna aktivnost između mog ogledala (video monitora) i mene same. TV poruka je primljena u izolaciji privatnog prostora. Svakodnevni pokreti koje radim su usporeni pridajući tako običnom činu nanošenja šminke karakter ritualne izvedbe.
(Sanja Iveković)
Produkcija Galleria del Cavallino, Venecija, 1976.
CALAMITY JANE & DELPHINE SEYRIG, PRIPOVIJEST | CALAMITY JANE & DELPHINE SEYRIG, A STORY, Babette Mangolte, 2020., digital, boja, zvuk | colour, sound, 87’
Film je hommage Delphine Seyrig i njenoj fascinaciji knjigom Pisma Calamity Jane njenoj kćeri. To su pisma majke njenoj odsutnoj kćeri koja postaju feministički landmark kasnih sedamdesetih godina. Delphine odlučuje raditi na filmu o Calamity Jane kako bi otkrila njenu senzibilnost i uvide o životu kroz pisma koja piše kćeri, koja ih nikad ne primi jer ona nikad nisu ni poslana. Čitanje pisama dopušta autorefleksiju o feminizmu i majčinstvu. Također, ovo je homage ženskoj kreativnosti i dugogodišnjoj posvećenosti dijeljenja priča drugih žena.
“Imala sam različite nacrte scenarija, storyboard i 16-mm materijal koji sam mogla koristiti. Pokušala sam montirati 16-mm materijal kako bih činjenice transformirala u fikciju, imaginarij nekog drugog svijeta. U tom svijetu postojali su karizmatični ljudi, poput Calamity i njene kćeri. Bila je sreća i to što sam 1983. snimila slike u kojima Delphine nije radila ništa osim promišljala što će napraviti sljedeće. Snimke nje kako razmišlja u svom autu, u kafiću čita pisma Calamity ili pod pauzom u njenoj hotelskoj sobi, omogućile su mi da u kasnom kolovozu 2019. konstruiram Delphinin unutarnji monolog. Kroz njega ona shvaća što je sljedeći korak. Neodustajanje je ono o čemu bi film trebao govoriti, jer to je bila najveća Delphinina snaga.”
(Babette Mangolte; prevela Karla Crnčević)
Le Centre audiovisuel Simone de Beauvoir
kustosica | curator: Branka Benčić
MAKE UP – MAKE DOWN, Sanja Iveković, 1978., video, boja, zvuk | colour, sound, 9:36’
Šminkanje je diskretna aktivnost između mog ogledala (video monitora) i mene same. TV poruka je primljena u izolaciji privatnog prostora. Svakodnevni pokreti koje radim su usporeni pridajući tako običnom činu nanošenja šminke karakter ritualne izvedbe.
(Sanja Iveković)
Produkcija Galleria del Cavallino, Venecija, 1976.
CALAMITY JANE & DELPHINE SEYRIG, PRIPOVIJEST | CALAMITY JANE & DELPHINE SEYRIG, A STORY, Babette Mangolte, 2020., digital, boja, zvuk | colour, sound, 87’
Film je hommage Delphine Seyrig i njenoj fascinaciji knjigom Pisma Calamity Jane njenoj kćeri. To su pisma majke njenoj odsutnoj kćeri koja postaju feministički landmark kasnih sedamdesetih godina. Delphine odlučuje raditi na filmu o Calamity Jane kako bi otkrila njenu senzibilnost i uvide o životu kroz pisma koja piše kćeri, koja ih nikad ne primi jer ona nikad nisu ni poslana. Čitanje pisama dopušta autorefleksiju o feminizmu i majčinstvu. Također, ovo je homage ženskoj kreativnosti i dugogodišnjoj posvećenosti dijeljenja priča drugih žena.
“Imala sam različite nacrte scenarija, storyboard i 16-mm materijal koji sam mogla koristiti. Pokušala sam montirati 16-mm materijal kako bih činjenice transformirala u fikciju, imaginarij nekog drugog svijeta. U tom svijetu postojali su karizmatični ljudi, poput Calamity i njene kćeri. Bila je sreća i to što sam 1983. snimila slike u kojima Delphine nije radila ništa osim promišljala što će napraviti sljedeće. Snimke nje kako razmišlja u svom autu, u kafiću čita pisma Calamity ili pod pauzom u njenoj hotelskoj sobi, omogućile su mi da u kasnom kolovozu 2019. konstruiram Delphinin unutarnji monolog. Kroz njega ona shvaća što je sljedeći korak. Neodustajanje je ono o čemu bi film trebao govoriti, jer to je bila najveća Delphinina snaga.”
(Babette Mangolte; prevela Karla Crnčević)
Le Centre audiovisuel Simone de Beauvoir
Pri ulasku u prostorije kina Kinoteka obavezno je predočiti EU digitalnu COVID potvrdu, negativan PCR test (ne stariji od 72 sata) ili brzi antigenski test (ne stariji od 48 sati). Više na Odluka – obvezno testiranje.pdf (gov.hr)
Ulazak je moguć osobama kod kojih postoje kontraindikacije za cijepljenje, što se dokazuje liječničkom potvrdom.
Osobe koje nemaju odgovarajuću dokumentaciju, nažalost neće moći prisustvovati programima koji se održavaju u kinu Kinoteka.
Ako ste ulaznice kupili unaprijed, a ne posjedujete EU digitalnu COVID potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz, povrat novca možete ostvariti putem kanala kojim ste ulaznice i kupili.
U slučaju respiratornih problema, temperature iznad 37,2 ili bilo kojih drugih simptoma bolesti, molimo da odgodite dolazak u kino.
Kordunska ulica 1, 10000 Zagreb
kinoteka@centarcesarec.hr
Radno vrijeme blagajne: 1 sat prije projekcije
KONTAKT:
Centar za kulturu i film Augusta Cesarca
sjedište i radionički prostori
Ilica 227, 1. i 3. kat, 10000 Zagreb
info@centarcesarec.hr
Ponosni član: