Program

Tigr Mennett mlada je izvođačica u industriji filmova za odrasle u potpunosti opčinjena svojom partnericom – pornozvijezdom Sharon Mitchell. Njihovi privatni i profesionalni životi višestruko su isprepleteni, pri čemu je ponekad teško razlučiti erotsku i emocionalnu privlačnost koju osjećaju jedna prema drugoj od one koju fingiraju pred kamerama. Dodatne poteškoće pričinjavaju im nimalo zahvalni uvjeti rada na setu, zbog čega bijeg pronalaze i u konzumaciji droge, što njihovu vezu stavlja u dodatna iskušenja.

Smješten u San Francisco u vrijeme vrhunca (i skorog pada) tzv. zlatnog doba pornografije, Srca kamikaze dokufikcijska su drama redateljice Juliet Bashore, nastala kao rezultat dvogodišnjeg bilježenja svakodnevice profesionalaca u industriji. Godine 1982. Bashore je upoznala Tigr dok je radila na projektu The Nurses of the 407th, visokobudžetnoj pornoparodiji TV serije M*A*S*H*. Zajedno s Mennett i producentom Heinzom Leglerom, Bashore je prikupila sredstva za dokumentarni film o njihovu poslu. No nakon što je redatelj Charles Webb (alias Charles DeSantos) povukao pristanak da njihova ekipa snima na njegovom setu, Bashore i Mennett iskoristile su prikupljene resurse za financiranje alternativne produkcije – fiktivne pornooperete Carmen, u kojoj je glavnu ulogu trebala odigrati Tigrina partnerica Sharon Mitchell. Samo su Bashore, Mennett i nekolicina drugih znali da je projekt na kojem rade samo paravan i da nikada neće biti distribuiran kao pornografski film.

Kombinacijom opservacije i intervjua, Bashore je snimila moćno djelo o dinamici rada u pornoindistriji početkom 1980-ih u kojem se kritički osvrće na seksizam, uvjete rada, ovisnost i ostale izazove zbog kojih samopouzdanje izvođača može erodirati pod pritiscima posla. No pristup Juliet Bashore nikada ne upada u zamku viktimizacije ili moraliziranja. Baš naprotiv: Bashore poštuje autonomiju i odluke svojih protagonistica, čak i kada su njihovi postupci okrenuti protiv samih sebe. Rezultat je nekonvencionalna ljubavna priča, ali i filmska posveta prostorima slobode, otpora i transgresije, koja se nakon nedavne restauracije s pravom uvrštava među skrivene dragulje underground, queer i feminističkog filma.