Program

Detektivi Chet Desmond i njegov partner Sam Stanley odlaze u gradić Twin Peaks kako bi istražili ubojstvo lokalne konobarice Terese Banks, no tijekom istrage neobjašnjivo nestaju. Godinu dana kasnije pratimo nekoliko dana u životu Laure Palmer, problematične tinejdžerice ovisne o kokainu, koja ima zastrašujuće vizije o muškarcu Bobu koji je seksualno zlostavlja.

Twin Peaks: Vatro, hodaj sa mnom prequel je kultne serije Davida Lyncha i Marka Frosta, koja je svojim nadrealističkim koktelom sapunice, detektivske fikcije, komedije i strave izazvala revoluciju na malim ekranima. Reakcije na dugometražnu inačicu bile su sasvim drugačije – izuzev predanog i nadahnutog nastupa Sheryl Lee, kritičari su se okomili na sve ono što je seriju činilo posebnom. No film je u međuvremenu revaloriziran, a neki ga drže i za Lynchev magnum opus.

David Bowie u filmu ima kratku ali efektnu ulogu nestalog FBI-jeva agenta, koji se iz snova Dalea Coopera materijalizira u njegovu „stvarnost“ – ili kako god bismo tu razinu postojanja u Lynchevu svijetu mogli nazvati.

Bowie s Lynchem dijeli sklonost istraživanju nadrealnog i nesvjesnog, a pjesma I’m Deranged s albuma Outside, koju je skladao s Brianom Enoom, otvara i zatvara još jedno Linychevo remek-djelo: Izgubljenu autocestu (The Lost Highway, 1997).